Elvärme i bikupa?

Startat av torbjorn, Igår kl. 22:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

torbjorn

Ur den norska Elektroteknisk Tidsskrift från 25 september 1931. Undrar om det bara blev ett försök?


Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

1 286 Gäster, 1 användare
Peter Paan