Västergötland Återträff i Falköping

Startat av Petter B, 09 Apr-26 kl 20:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Ihoplänkade händelser

Petter B

Söndag 28:e juni kl 14 är alla Återläsare, självhushållare och alternativare i Falköpings kommun välkomna hem till oss på fika.

Inget särskilt tema, vi kör en gårdsvisning och sen är det fritt snack, ev i grupper, om vad vi alla pysslar med och är intresserade av och ser om det kan leda till några bra samarbeten eller kontakter.
Kom som ni är, vi fixar fika.
Anmäl i tråden nedan eller via PM/mail så återkommer vi med kartlänk.
/Petter & Camilla Bergström
Gudhem
petter@alternativ.nu
0730327128

Widar

Kul initiativ!

Är även utomsocknes besökare välkomna?

Petter B

Tja egentligen vill man ju träffa alla Återläsare men tänker att det kan bli för stort om man inte sätter en lokal gräns, det var därför jag skrev Falköpings kommun. Men vi kör så här: håll koll på tråden (under knappen Svara MM kan van välja "Få underrättelser". Om färre än 40 pers anmält sig när det närmar sig så ändrar jag området till Skaraborg etc.

Anders Flix

Vi är också intresserade, vi har släkt i Lidköpings kommun, räknas det? :)

Sätter ett bokmärke så får vi se var det landar. ;)
Livet är för kort för att sura - lev livet!

Petter B

Citat från: Anders Flix skrivet Idag kl. 10:20Vi är också intresserade, vi har släkt i Lidköpings kommun, räknas det? :)
;D Haha ja jag kanske får utöka till Återläsare med släkt i grannkommuner ; )

Jomen vi kommer ha många träffar framöver känner jag, börjar lite smått o lokalt bara.

Skogsvilde

Jag och fru jansson lär dyka upp.
E-nr är inte det minsta lilla farliga.
Det kan vara produkten som döljer sig bakom som ställer till det.
Men inte nödvändigtvis.

Anders Flix

Citat från: Petter B skrivet Idag kl. 10:27;D Haha ja jag kanske får utöka till Återläsare med släkt i grannkommuner ; )

Jomen vi kommer ha många träffar framöver känner jag, börjar lite smått o lokalt bara.

Fint initiativ att börja med detta igen!
Livet är för kort för att sura - lev livet!

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

488 Gäster, 5 användare (1 Dolda)
skräptanten, Dagda, Magnus Nilsson, Berberis