Söker en man att bilda familj och leva naturnära med. Finns du här?
Vill leva hållbart med en balans mellan jobb och självhushållning som lämnar utrymme för lek, lust och äventyr.
Natur, klättring och hantverk är tre primära passioner. Utbildad biolog. Kreativ, intelligent, nyfiken och introvert men social med människor jag håller av. Lekfull och rolig i samma sällskap. Gillar att diskutera och vill tro att jag är rätt öppensinnad. Blond, blåögd, smal/atletiskt byggd, 28 år. Bor i Uppland men villig att flytta för rätt person. Drömmer om hus på landet, renovering, odling och skogen, små barn i små gummistövlar samt en partner att dela det med.
Svag för män med en lite grubblande blick som är någorlunda konstnärliga eller händiga. Du bör vara trygg i dig själv och ha ett relativt stabilt liv. Du är förmodligen 28-38 år och i hyfsad form. I övrigt vill jag lämna utrymme till dig att vara som du är.
Stor vikt läggs vid personkemi.
Vet inte om jag vågar ha några förväntningar, så håller det ganska kort. Om det hann väcka något intresse får du gärna skicka ett mejl till:ms.sylvestris@gmail.com
Vill helst inte ha svar direkt i tråden.