Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Intressekoll! Lägenhet/del av stort hus i Skaraborg  (läst 830 gånger)

jk

  • Inlägg: 1
    • Västergötland
Västergötland Intressekoll! Lägenhet/del av stort hus i Skaraborg
« skrivet: 23 mar-23 kl 14:27 »
Vill här se eventuellt intresse för att hyra en del av ett stort hus. I nuläget finns det ett stort kök i mitten av huset som i sådana fall får delas med mig, men på sikt finns möjligheter till ett eget kök. Jag/vi som också kommer att bo i andra delen av huset är ensamstående med två barn. Eventuell hyresgäst bör därför gärna själv ha barn eller åtminstone stor förståelse för vad barn innebär. Mina två kottar är dock tämligen stillsamma (för att vara barn) och  framförallt tillbringar vi mycket av vår tid utomhus! Trädgården är stor och fin, det finns även uthus, garage m.m.
Ddt hade varit roligt med hyresgäst med intresse för trädgård/odling och självhushåll eftersom tomten är stor och ger många olika möjligheter. Även möjlighet att ha höns/smådjur. Huset ligger vackert vid vattendrag och med närhet till förskola och samhälle men är ändå avskilt och utan grannar precis inpå.

Önskemål är en lugn, ordningsam person (gärna ensamstående med barn eller äldre person) som uppskattar gamla hus med charm och som vill ha en lagom balans mellan ensamheten och socialt umgänge  :) husets  planlösning möjliggör båda delarna och är byggt för att vara just ett flerfamiljshus.

Detta är som sagt bara intressekoll och boende kan inte erbjudas här och nu, men kanske framöver. Skicka privat meddelande för info och bilder!





 


Dela detta:

* Inloggade just nu

364 gäster, 2 användare (1 dolda)
xaelanar

* Forum

* Om tidningen Åter



- Bästa tidning jag någonsin har läst!
/Jeya M

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser