Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Praktisera på en gård under hösten  (läst 151 gånger)

Torpar_student

• Uppland
Uppland Praktisera på en gård under hösten
« skrivet: 01 jul-20 kl 13:00 »
Hej!

Jag ska söka till en trädgårdsutbildning nu till hösten med inriktning inom ekologisk odling. Utbildningen kräver dock att man har praktiserat på en gård, plantage eller liknande som har någon form av odling. Då jag studerar fortfarande nästa termin så har jag bara möjlighet att hjälpa till under helgerna. Är det någon här som vet någon här som vet någon gård eller liknande som skulle kunna vara intresserad av ett par extra händer nu under hösten? Gården skulle behöva vara max 1.5h ifrån Uppsala för att det skulle funka för mig.

Ha en fortsatt bra sommar

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser