Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Letar efter en kristen kvinna som vill slå ihop å köpa ett torp  (läst 448 gånger)

Origen

• Skåne
Jag har ynka 200k att bistå med.
Men har du samma belopp så kan vi få tag på något dugligt.

Jag är en trettio år gammal man och lätt att ha å göra med. Jag är tålig, stoisk, hängiven, kysk men även lekfull å skojig. Jag är inte klängig eller osunt behövande. Jag är inte långsint eller fåfäng. Jag tar ingen skit men blir heller inte lätt upprörd eller sårad. Jag lider inte av lust eller ilska. Jag är tacksam och hyser stor respekt till Gud.
Jag har ett alldagligt utseende, även förklarat som 'fulsnygg' och min kropp är fräsch.

Köttets beskaffenhet är dock föga intressant för mig då jag lever ett liv av kyskhet.
Sex är för mig reserverat till medveten befruktning i äkta säng.
Visst tycker jag också att sex är skönt å kul men ser hellre att den energin läggs på viktigare saker än njutning. Närhet och kroppskontakt behöver inte bli lidande.

Till den partner som har turen att hitta mig, kommer jag vara en ovärderlig tillgång av stöd, kärlek, tillit, trygghet, värme, glädje och styrka.
I gengäld kräver jag inte mycket mer än att du är trygg i dig själv och din kvinnlighet.

För övrigt så är samhället uppenbarligen styrt av mörka krafter och att fly ut på landsbyggden till åtminstonde delvis självförsörjning är vårt enda hopp till att fortsätta leva med kristna värderingar. Fortsätta leva med Guds kärlek.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Längtar alltid till nästa nummer. De kommer aldrig tillräckligt ofta!
/Annelie R

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser