Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lite udda kvinna söker dito man :)  (läst 1544 gånger)

Fauna

• Närke
Lite udda kvinna söker dito man :)
« skrivet: 04 maj-20 kl 20:08 »
Jag längtar efter ljuden av barnskratt, ved som huggs och tystnaden från den djupa skogen. Vill slå mig till ro med en man (och en trädgård) som jag kan pyssla om.

Är en varm och stabil kvinna som är lyckligast i hemmet eller i skogen, men i väntan på en egen familj jobbar jag på kontor och bor i stan. Föredrar husmanskost framför restaurangbesök. Har ingen TV, kan tänka själv. Värdesätter ord och handling före pengar och yrkesval, har egen grund att stå på.

Är inte så ung längre men hoppas ändå hitta kärleken och bilda familj. Min drömman är ungdomlig men ansvarstagande och driftig. Djurvän, gillar skog och mark, är trogen, ärlig samt gärna blond som jag. Han behöver vara intelligent och tycka om att filosofera med mig. Gärna andlig (är själv hedning) och tycka om hård musik (det är manligt). Jag brukar tycka om lite udda typer, är nog lite av en udda fågel själv, är väldigt rak och ärlig vilket endel har svårt för.
Söker ingen tjockis men du gör som du vill med träning, så länge du kan skydda din familj om behov skulle uppstå. Själv är jag 158 cm och normalbyggd så det är en fördel om du inte är lång. :)
Är antifeminist och nationalist. Har ganska grov humor men är feminin i mycket annat.

Skicka gärna ett pm!   :-[
(Du behöver inte stämma in på allt, det är mest en fingervisning.)

kentaur47

• Dalsland
SV: Lite udda kvinna söker dito man :)
« Svar #1 skrivet: 06 maj-20 kl 12:43 »
Hoppas du hittar din nationalistiska drömmars man. Jag är varken man eller nationalist, men jävlar va en hajar till när en läser din annons. Sannerligen är vi olika, vi i människosläktet och det är ju charmigt ?
Finns på gård med förhoppningen att bli allt mindre beroende, och allt mer självförsörjande. Har en go gubbe och
4  biologiska barn( varav två utflugna), samt flera andra ungar som står mitt hjärta nära. Djur och odling för eget bruk.

Vasa

• -
« Svar #2 skrivet: 06 maj-20 kl 13:13 »
Någon founder of democracy sa något lik detta "Jag håller inte med din åsikt men håller fullständigt med din rättighet att framföra din åsikt" Så TS har all rätt att framföra hennes egen åsikt i sin egen kontakt annons (så länge hon som medlem på forumet följer regelverket på forumet). Att hennes åsikt är alternativ på sitt sätt och inte enligt med normen är inte hennes fel, hon behöver inte stå för svars för det.

Hon vill ju naturligtvis dela sitt liv med en dito man som hon själv beskriver "lite udda". Så hennes "udda" åsikter behöver nödvändigtvis inte stämma in med resten av folkets uppfattning om saker och ting, med andra ord kallas det för en originell åsikt istället för att kopiera from befintliga uppfattningen som redan sägs och hörs.

Till Fauna kan jag säga så här, om jag var blond och inte hade massa pågående egna planer nu, hade jag inte tvekat en sekund för att skicka ett PM, därför att du bara med två inlägg visar vilken rakryggad, originell inställning du har. Lycka Till!   

Fauna

• Närke
« Svar #3 skrivet: 06 maj-20 kl 22:10 »
Hej alla! Efter mitt första inlägg fick jag mail om svar på annonsen men därefter kom inga fler mail så jag har inte sett att ni skrivit mer förrän nu. Vill tacka för alla uppmuntrande ord från olika användare.
Vill inte ha ideologiska diskussioner här, det hoppas jag ni förstår. Men är ni uppriktigt nyfikna på mig svarar jag gärna i pm. Nu behöver jag sova men lovar svara på alla mail imorrn efter jobbet. 🌻

Ett svart får

• Bohuslän
« Svar #4 skrivet: 06 maj-20 kl 22:29 »
Jag bor för långt bort men annars verkar ju denna tjej vara ett riktigt kap!

Själv är bäste dräng

• Östergötland
« Svar #5 skrivet: 07 maj-20 kl 11:56 »
Jag bor för långt bort men annars verkar ju denna tjej vara ett riktigt kap!

Men vad är det här? Det är ju tjejen som bor i gnällbältet "Det går aldrii", du bor ju bara ett par timmar ifrån på den goa o glada sidan ;D Och hugger ved ur egen skog.

Tänk om det är den här du väntat på...

torpjens

• Vi lever på naturens villkor
    • Södermanland
« Svar #6 skrivet: 08 maj-20 kl 10:01 »
 (:)  Städat bort en del off topic och följdmodererat. /Torpjens
Problemet är inte att makt korrumperar, det är att de korrumperbara söker makten.

Fauna

• Närke
« Svar #7 skrivet: 17 maj-20 kl 22:55 »
Har fått överväldigande många svar på annonsen, tack så mycket för era fina brev. Behöver sätta stopp här ett tag, det känns bäst att prata med en i taget. Jag har missat att svara flera upptäckte jag i dag och ber om ursäkt för det.
Vi får se om det leder till något med den jag pratar med nu. Så kanske faun jag vad jag sökte här. Tar i så fall bort annonsen. 😊

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser