Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Övriga världen Tält?  (läst 424 gånger)

DenStoraFriheten

• Övriga världen
Övriga världen Tält?
« skrivet: 18 okt-19 kl 17:34 »
Lust att ge dig ut på ett galet äventyr med mig?

Tänkte bege mig långt ifrån civilisationen och erbjuder en plats i mitt tält tills stugan är klar.

läs mer här : https://www.alternativ.nu/index.php?topic=195342.0

sakletaren

• tjena
    • Bohuslän
SV: Tält?
« Svar #1 skrivet: 24 okt-19 kl 00:43 »
vad är det för fel med en koja? man kan ju gräva ner sig under mark också och få gratis värme på köpet.

i nån klyfta i bergen vore också intressant. tror inte jag känner för att dela ett sånt rum med andra än familj om inte kriget kommer IOFS.
Jesus Kristus är Gud

DenStoraFriheten

• Övriga världen
SV: Tält?
« Svar #2 skrivet: 24 okt-19 kl 20:17 »
vad är det för fel med en koja? man kan ju gräva ner sig under mark också och få gratis värme på köpet.

i nån klyfta i bergen vore också intressant. tror inte jag känner för att dela ett sånt rum med andra än familj om inte kriget kommer IOFS.

Att komma på lösningar är lite av charmen med att klara sig själv tycker jag, men visst kan man göra tillfälliga vindskydd och liknande man får väl väga sin tid och energi när man är där så får man prioritera. Detaljerna löser sig, det viktiga är att man är beredd att ge sig iväg som det i länken pekar på.

Dela detta:

* Inloggade just nu

78 gäster, 1 användare
Oskari

* Forum

* Om tidningen Åter

- En tidning med djupa rötter.
/Margit

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser