Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västerbotten Granö/Tegsnäset 15km omkrets: Tomt för stuga  (läst 83 gånger)

Anni i skogen

• Hej och välkommen att tala om hållbara projekt :-)
    • Västerbotten
Västerbotten Granö/Tegsnäset 15km omkrets: Tomt för stuga
« skrivet: 02 aug-19 kl 20:08 »
Hej!
Min drömm är att bo i en liten stuga eller hus på hjul 10-45m2 med trädgård nära naturen, skog och även vatten om det går. Jag letar efter en tomt för det omkring Granö/Tegsnäs.

Än så länge letar jag på hemnet, facebook och blocket. Tack på förhand för alla tips!

Vänligen, Anne
Come my friends, it's not too late to seek a newer world! Though we are not now that strength which in the old days moved earth & heaven. That which we are, we are. One equal temper of heroic hearts. Made weak by time & fate but strong in will. To strive & seek & find. And not to yield. (Tennyson)

Dela detta:

* Inloggade just nu

50 gäster, 2 användare
Körven, Karlsdotter

* Forum

* Om tidningen Åter

- Denna tidning snubblade jag över redan 2002 typ, det bästa att lära sig de mästa. Varje person i detta avlånga land borde läsa denna. Butiker borde ta in dessa... älskar denna tidning. Köpte förut mycket böcker i butiken för många år sedan, men dom kom bort, syrakulturen , ost till husbehov och en del andra.
/ Anna-karin A

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser