Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Uppställningsplats sökes mot arbete!  (läst 325 gånger)

oilVlio

• -
Uppställningsplats sökes mot arbete!
« skrivet: 30 jul-19 kl 07:58 »
Hej!

Söker uppställningsplats för mitt mobila boende tillsammans med min underbara hund!

Vad vi behöver är tillgång till vatten att fylla på med o kanske skjuts till och från mack och mataffär då boendet är mera tänkt att ta sig med ifrån A till B än att små åka med.
Tillgång till ved med. (Kan hugga själv)
Arbetar gärna lite om dagen som betalning. Hoppas även på att kunna finna ett deltidsjobb i närheten för att kunna få in någon slags inkomst.
Tidsperspektiv; Så länge som allt känns bra för oss alla!
Har du hästar skulle det vara kul!

Var i landet spelar ingen roll men helst i mellersta och uppåt.

Mvh
« Senast ändrad: 30 jul-19 kl 08:06 av oilVlio »

kentaur47

• Dalsland
SV: Uppställningsplats sökes mot arbete!
« Svar #1 skrivet: 30 jul-19 kl 08:04 »
Det låter som ett bra förslag, hade gärna tagit emot både dig och din hund. Det sämsta är att en av mina hundar avskyr andra hundar. Synd... För här finns gott om plats och hästar o mkt annat med för den delen. Önskar dig o hunden lycka till i alla fall
Finns på gård med förhoppningen att bli allt mindre beroende, och allt mer självförsörjande. Har en go gubbe och
4  biologiska barn( varav två utflugna), samt flera andra ungar som står mitt hjärta nära. Djur och odling för eget bruk.

Liz

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 31 jul-19 kl 19:01 »
    Hej!
Om du kan tänka dig längre söderut, så finns här både hund,katt och hästsällskap.
Jag har en g:a släktgård med lite mark vid Ivösjön i nordöstra Skåne.
Du kan ju alltid slå en signal, så kan vi pratas vid!

Mvh Liz 070-2757519

Kreacon

• Övriga världen
« Svar #3 skrivet: 01 aug-19 kl 11:01 »
Ursäkta att jag lånar tråden,
Hej Liz, hur stora hästar har du?
Snubblade över detta inlägg och tyckte det var kul med en alternativare i närheten. Hur som helst, bor sen nyligen i drögsperyd och har en fyraåring vars högsta dröm är att få rida. Så jag tänkte om du har nån ponny, så kunde vi kanske få köpa en tur? 🙂

Dela detta:

* Inloggade just nu

113 gäster, 3 användare (1 dolda)
Kronhjorten, skogaliten

* Forum

* Om tidningen Åter

- Att jag läst samtliga gamla nummer som fanns att få tag på för utlåning av denna tidning säger väl en hel del om vad jag tycker om den. En del av dem har jag lånat flera gånger. Jag älskar tidningen! Den är idérik, hoppingivande, livsbejakande, inspirerande och informativ och får mig att sjuda av iver och verksamhetslust. Jag kommer att köpa gamla nummer några i taget och nu är det verkligen dags att starta en prenumeration!
/Anneli

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser