Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Jämtland Sommarboende  (läst 317 gånger)

uzie

• -
Jämtland Sommarboende
« skrivet: 22 jul-19 kl 09:02 »
SÖKES ASAP !!
Stall/häst tjej/kille ( går att vara 2 oxå 🙂) till hästisarna i Bydalsfjällen
2 timmars pyssel per dag mot boende i mysig fjällstuga .. passa på att vandra och upplev våra underbara fjäll här 🤗👌

He11e

• -
SV: Sommarboende
« Svar #1 skrivet: 29 jul-19 kl 07:56 »
Hej!

Söker du fortfarande någon som kan hjälpa till med hästarna? Hur många hästar är det? Islandshästar? Ligger stallet nära fjällen? Jag har jobbet en hel del för STF i Jämtland och Grövelsjön innan och ridit i 12 år när jag var yngre. Nu är jag ledig i augusti och skulle väldigt gärna hjälpa till hos dig om det går att pussla ihop. Är det augusti ut eller hur länge behöver du hjälp?

Hälsningar
/Helena

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser