Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland Handen, Tyresta by Del i stuga. Permanentboende  (läst 1006 gånger)

Michelle Meyer

• År 2017
    • Södermanland
Södermanland Handen, Tyresta by Del i stuga. Permanentboende
« skrivet: 01 okt-17 kl 12:21 »
Haninge
Tyresta by är en lantlig miljö med kor och får som grannar med spår av tidig bosättning. Intill nationpark. Inget störande trafikoljud. 

Möblerad vindsvåning uthyres. 15-20 kvm. Del i kök, badrum, trädgård. Möjlighet att odla grönsaker. Ett rum har inbyggt handfat med kallvattenkran. Fri kabel-TV. Gratis parkering. Tvättmaskin/torktumlare finns. Elvärme

TV-apparat, Internet, egen säng får hyresgäst bekosta. 

3 000 kr/månad plus 50 % av elräkning. Deposition 9 000 kr (två hyror och el). 

Delade utrymmen rengörs efter användning. Gemensamt städansvar för kök, badrum och farstu. Hyresref. Visa upp dokument på anställning. Ej hund. Ej rökning innomhus. 

HITTA HIT
834 Tyresta-Svartbäcken-Handen pendltågstation, 17 min.
807/809/809C Svartbäcken-Gullmarsplan/T-Centralen, 30-45 min.
Michelle
Intresserad av naturens skafferi.

Mustang

SV: Handen, Tyresta by Del i stuga. Permanentboende
« Svar #1 skrivet: 25 okt-20 kl 18:02 »
 Hej! Mest lite nyfiken,man vet aldrig!
 Jobbar sen i somras på Vendelsö Ridskola på andra sidan Tyresta,som hästskötare/gårdskarl.Bor i sommarstuga i Nacka.Funkar ok men lite krångligt på vintern, utan vatten. Hör av dig om det skulle vara ledigt. Ha d bra!

Dela detta:

* Inloggade just nu

353 gäster, 3 användare
Friden fri, Widevitt, fraxinus80

* Forum

* Om tidningen Åter

- Åter är en tidsskrift som är tidlös. Ett 5 år gammalt nummer är lika användbart nu som när den kom ut.
Jag har haft väldigt mycket nytta och har fortfarande av tidningen.
/Per

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser