Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kaninras vilken?  (läst 1313 gånger)

Nina K

• Skåne
Kaninras vilken?
« skrivet: 16 apr-16 kl 23:23 »
Skulle någon kunna säga vad för kanin jag fått? Denna dag började med att jag läste en artikel i tidningen om kaniner dumpade i Malmö på gatan. Blev uppringd senare och fick frågan om vi kunde ta två kaninger som de inte kunde ha då de var för stora och de bodda i lägenhet. De hade själva fått dem gratis men ville inte lämna tillbaka dem. Kort sagt så sa vi okej vi kan ta dem? Tänkte att det var något som var vädurskanin storlek eller större  :) Döm min förvåning när de kom med dem i en stor  kartong och öppna den  ???  De var små fluffiga ulltottar med små öron och mindre än en vädurskanin. Vad kan de vara för ras tro? förslag  ;D

Mårran

• Uppland
    • Mårrans kaniner
SV: Kaninras vilken?
« Svar #1 skrivet: 16 apr-16 kl 23:30 »
Ptja...wienertecknade lejonhuvade kaniner kanske, typ?  :)

Weasel

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 18 apr-16 kl 17:35 »
Haha, ja folk alltså! ::)

Liknar nästan marsvin.
Bor i ett hus på landet med mina tre barn. Kuvasz, katter, nakenråttor och hamstrar. Oflar lite för husbehov.

Maria C S

• Småland
« Svar #3 skrivet: 18 apr-16 kl 18:36 »
Håller helt med Mårran. Kan vara holländar teckning svårt att säga. Men söta  :)
Varför ska man betala för att bo på en planet som man är född på ?

Dela detta:

* Inloggade just nu

610 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser