Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Kille i GBG söker jänta  (läst 1476 gånger)

vattenrallen

• Västergötland
Västergötland Kille i GBG söker jänta
« skrivet: 07 jul-13 kl 22:33 »
Ok, jag är 36! Kan inte tro det själv, och det kan ingen annan heller..

Har svårt att identifiera mig med vuxenrollen och vägrar anpassa mig till ekorrhjul av olika slag.
Jag försöker hålla mig till det jag tycker är skoj, mitt liv är min hobby. Jag gillar framför allt att
teckna med tuschpennor och spela gitarr i mitt band. Har spelat sen jag var 13år och tycker
mig besitta en sjuhelsikes talang, för att tala ödmjukt klarspråk.. Ritar har jag gjort sedan
ung ålder likaså. Älskar att vara kreativ!

Min katt håller jag kär. Hon är den sötaste jag nånsin mött (i kattväg) och hon får ständigt
komplimanger av alla som möter henne när hon glider runt i kvarteret där jag bor.
Helt apropå katter så älskar jag dom flesta djur, kattdjur och fåglar hör till favoriterna. Är en
fågelskådare på hyffsad amatörnivå. Tänker inte bli en girig artjagare som måste se över 300
arter och fotografera alla nya fynd ständigt, men jag älskar dom små liven! Vackraste varelserna
på jorden!

Och apropå djur så gillar jag ju även natur. Förr var det skogen som lockade mest, men numera
är det fjällen som tagit över. Gillar ödsligheten och det tysta som finns där. Det bästa är när
dom där djuren dyker upp och visar sig dessutom. Gillar dramatiska höga berg men också
lågfjäll och det får gärna ligga nån gammelskog i närheten att korsa innan fjället tar vid.

Min yrkeskarriär har varit brokig och jag har ständigt valt att gå längs dom smala stigarna
där ekonomin inte stått i centrum istället för avenyerna där pengar hägrar där jag inte känner
mig ett dugg hemma. För tillfället jobbar jag som biografmaskinist, flyttgubbe och driver även ett
cykelåkeri tillsammans med två kamrater. Arbetar gärna men inte bara för att, utan för göra något jag
tror gynnar mig själv och andra på ett icke destruktivt sätt.

Sååå, för att sammanfatta lite så är det teckning, musik o natur som är det som ligger mig
närmast hjärtat.
Grejen med att annonsera här är väl för att jag tror/hoppas att det finns nån jänta där ute
som förhoppningsvis vill följa med mig på nån fjälltur eller så.
Jag bor i Göteborg i en lägenhet men en vacker dag kommer jag bo i en stuga intill fjällen.

/Thomas
vattenrallen@yahoo.se

ylvak

• Allt kommer till den som vill.....eller?
    • Västergötland
    • Vita Creo
SV: Kille i GBG söker jänta
« Svar #1 skrivet: 08 jul-13 kl 23:47 »
För att vara i trakten av GBG bor jag så nära Norrland det går.....högt, öppet, enskilt och sol till sent om kvällen.

Kom å hälsa på - du kanske blir kvar - jag söker hyresgäst!

Välkommen!  :)
48 årig tjej fast inte en dag äldre än tjugosjutton.

Råbark

• Uppland
« Svar #2 skrivet: 10 jul-13 kl 20:54 »
Haha, kul att posta bild på torpet! Tänker att det är viktigare än personen på detta forum. ;P
You have to be the change you wish to see in the world.
http://trollsaga.wordpress.com/

ylvamarielouise

• Uska med hundar,höns,vaktlar å 3 barn
    • Värmland
« Svar #3 skrivet: 10 jul-13 kl 21:13 »
 :) :) :)
Vilket hääääärligt inlägg. Log över heeeeela mig  ;D
Önskar dig lycka till (själv är jag gift-men har inte mitt på det torra)
Följer gärna tråden å kollar hur det går ;)
Min blogg: ylvamarielouise.bloggo.nu
Alltid på nya upptäcktsfärder =)

strixaluco

• witchy mama
    • Västergötland
« Svar #4 skrivet: 16 maj-16 kl 01:18 »
Gottigt inlägg 😊😊
Du verkar gofrän 😊  pma?

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Denna tidning snubblade jag över redan 2002 typ, det bästa att lära sig de mästa. Varje person i detta avlånga land borde läsa denna. Butiker borde ta in dessa... älskar denna tidning. Köpte förut mycket böcker i butiken för många år sedan, men dom kom bort, syrakulturen , ost till husbehov och en del andra.
/ Anna-karin A

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser