Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tips på ett hund namn till vår rottis hane?  (läst 13531 gånger)

AnGu

• Skåne
    • Annas lantliga liv - blogg
SV: Tips på ett hund namn till vår rottis hane?
« Svar #20 skrivet: 08 maj-13 kl 19:56 »
Tack allesammans för era namn förslag  ;D , vår rottis är döpt till Nitro och vill ni läsa och se bilder på honom så hittar ni det här http://annagunnarson.blogg.se

Nina W

• Värmland
« Svar #21 skrivet: 11 maj-13 kl 06:40 »
Ok, då har vovven i alla fall ett namn! Men jag jobbar i vården och nitroglycerin är en av de vanligaste medicinerna. Nu är det en snubbe som tjatar om att han vill ha oftare än han behöver... Så vore jag kompis med din valp skulle han få smeknamnet Medicin medesamma.

AnGu

• Skåne
    • Annas lantliga liv - blogg
« Svar #22 skrivet: 12 maj-13 kl 16:14 »
Ok, då har vovven i alla fall ett namn! Men jag jobbar i vården och nitroglycerin är en av de vanligaste medicinerna. Nu är det en snubbe som tjatar om att han vill ha oftare än han behöver... Så vore jag kompis med din valp skulle han få smeknamnet Medicin medesamma.

Jag jobbar också inom vården så jag vet ;)
Det finns en bil som heter Dodge Nitro också , passar bra med vårt bil intresse med :D

Januschka

• Alla är vi främlingar nästan överallt
    • Västmanland
« Svar #23 skrivet: 17 jun-13 kl 11:16 »
Våran nuvarande Rottis kom till oss med namn Shisko..
vilket blev Sisko eller Sissy hos oss.. En granne upplyste mig att sisko är finska ordet för syster (?) .. lite småkul namn för en manligt jätteknähund  o:) och ingen förväntar sig en sådan hund när man ropar 'Sissy' och han kommer runt knuten  (:)

Annars föredrar jag namn med 'R' och 'O' (Taro, Moro) som kan låter både hotade och varm, beroende på hur hunden uppför sig.
Whatever you do: If you don't have fun you're doing something wrong!

Dela detta:

* Inloggade just nu

471 gäster, 1 användare
TheodoreHa

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser