Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Marknad  (läst 555 gånger)

kvibille

• Sport me' fart, agility så klart
    • Halland
    • Briemates kennel
Marknad
« skrivet: 14 mar-13 kl 19:18 »
Någon som vet om någon marknad med höns eller hönsbytardagar i närheten av Halmstad el. på Västkusten i vår/sommar.
Bor sedan -07 på landet 1,5 mil norr om  Halmstad med fru, Ingela och fyra schapendoes hundar, Jackie, Tuva, Peggie o Dansa + en briard Kita. Två katter Casey o Mysan. Har fyra utflugna "kycklingar" och nu skaffat 8st Brahma och 4 st Faveroller.

grimbart

• fångstman/jägare söker uppdrag!!!
    • Västergötland
SV: Marknad
« Svar #1 skrivet: 15 mar-13 kl 14:06 »
Bondens dag i åkraberg/väröbacka
20e april
Fjäderfän och kaniner

sonja på slätten

• Halland
SV: Marknad
« Svar #2 skrivet: 15 mar-13 kl 14:30 »
Sveriges största utställning för rasfjäderfä,  Nationalen,  ska i år hållas i Halmstads Hundarena.
Fast,  det är ju inte förrän i november förstås.
Annars finns det ju uppfödare i trakten med fina djur,  som du kan kontakta.  Om du har varit medlem i SRF under förra året har du uppfödarlistor för de olika klubbarna där,  i  ett nummer som kom i somras.  Halmstad hör till Laholmsortens Rasfjäderfäklubb,  som jag är en av kontaktpersonerna för.
Uppfödare av DVÄRG-KOCHIN och DVÄRG-WYANDOTTE  sedan mer än 20 år.  Ägare till en underbar långhårscollie.

Dela detta:

* Inloggade just nu

463 gäster, 2 användare
Hans Mühlbach, simon.arvestrand

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser