Gratis spinnkurs

Startat av ingelaopeter, 28 Jan-13 kl 15:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

ingelaopeter

Det ser bra ut. Då behöver vi bara minska ner dagarna ytterligare något.

Nettus

Citat från: Hantverksmora skrivet 29 Jan-13 kl 23:02
Finns det någon som vill samåka med mig? Jag har ca 20 mil då från smålänska Reftele. Någon annan från småland???? Eller längs vägen?? :P
Jag åker gärna med dig! Jag bor i Jönköping.
Stadsbo med akut längtan ut på landet med djur och odlingar

Smajsan

Finns det någon som jag kan sammåka med jag bor i Örebro?
Jag är helt borta. Ska gå och hitta mig själv. Om jag skulle dyka upp innan jag kommer tillbaka, så snälla, be mig att stanna kvar och vänta.

Prinsessan

Hejsan! Jag är ny här på forumet. :) Jag bor i Partille utanför Göteborg och skulle jätte gärna vilja vara med! Skulle kunna ta en buss från stan. :)

ingelaopeter

Då är vi ca 8-9 st. Några till får plats, kanske bortåt 12 st.

ingelaopeter

Citat från: Beisla skrivet 30 Jan-13 kl 07:16
Ja eftersom ingen protesterar så tar jag mig friheten att köra med samma metod igen, och stryker de dagarna jag vet inte funkar för mig.
23/2?, 24/2?, 27/2, 28/2, 4/3, 5/3, 6/3, 7/3, 8/3, 9/3, 10/3, 14/3

vilda.wilma

Hej!

Jag hänger gärna på... vilken dag det nu blir. Är flexibel och bor i närheten  :)
Det ska bli jättespännande!

Hälsningar Gunilla
Jag lever ett enkelt och fritt liv på landet i balans & harmoni med djur & natur. www.andhämtning.se

praline1

Citat från: Hantverksmora skrivet 29 Jan-13 kl 23:02
Finns det någon som vill samåka med mig? Jag har ca 20 mil då från smålänska Reftele. Någon annan från småland???? Eller längs vägen?? :P
Jag vill gärna samåka kan alla dagar utom 6/3 bor utanför nässjö
Bor i mitt lilla hus med hundar katter höns kaniner och gubben Pettson

BrunaBerget

Hej,

jag är helt ny på forumet och snubblade över detta. Jag bor utanför Göteborg och skulle tycka att det var jätteroligt att träffa andra från forumet och lära mig att spinna. Jag är dock yrkesarbetande småbarnsmamma, så min tid är lite begränsad. Om det blir så att det är en helg så skulle jag gärna vara med om det inte krockar med något annat. Jag hänger på lite och ser vad ni bestämmer!

ingelaopeter

Fantasigarn. För att inspirera er  :)

Ann i Josuas

Hej Ingela och alla ni andra! Jag har redan gått en kurs hos dig men hänger gärna på. Ann i Hålanda

ingelaopeter

Citat från: ansu002 skrivet 31 Jan-13 kl 20:31
Hej Ingela och alla ni andra! Jag har redan gått en kurs hos dig men hänger gärna på. Ann i Hålanda

Ann, du välkommen.

Jag föreslår onsdag 27 februari.  Kan alla då?

Beisla

Bor tillsammans med en amstaff, katter, getter, barn, kaniner, man, bin.

Hantverksmora

praline1 och Nettus va bra att vi kan samordna nåt :D Kan du när som Nettus???? Vad säger du ingelaopeter???? :D

ingelaopeter

Ändrad datum!  Nu är förslaget istället 23 eller 24 februari, det är en helg.  Vilken av dessa två dagar passar bäst?

Nettus

Den 24 kan förmodligen inte jag, men den 23 är inga problem.
Stadsbo med akut längtan ut på landet med djur och odlingar

ingelaopeter

Då tycker jag att vi bokar den 23 februari eftersom flera har hört av sig och kan den dagen.  Hoppas det är ok för er andra  :)

Helena R

Kul att det blir på en helg. Då ökar chansen att jag kan komma. Jag bokar in datumet i min kalender. Frågan är sen om jag blir barnledig eller inte.
Jag, lilla sonen, katterna och hönsen... Vi bor i ett underbart torp på landet dit knappt nån hittar. :D

ingelaopeter

Låter bra Helena R. Och det är ok att bestämma sig sent  :) , förstår att det är svårt när man har små barn.

Prinsessan

Det borde gå bra för mig! Står spinnkurs i almanackan nu.:) Hur tar man sig till dig med buss från Göteborg?

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

410 Gäster, 1 användare
alternaiv