Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Värmelampa  (läst 1077 gånger)

RonjaRövardotter

• Jämtland
Värmelampa
« skrivet: 13 maj-12 kl 16:28 »
Har mina 3 v gamla franska jumbovaktlar i en bur i mitt isolerade hönshus. När kan jag avveckla värmelampan?
Bor i paradiset med sambo, barn, katter, quarter, exmooreponny, shettis, gotlandskaniner, höns (hedemora, faverolle, dvkochins, appenzeller,  isbarkorsningar).
Planerar för inköp av en cane corso 2013!

RonjaRövardotter

• Jämtland
SV: Värmelampa
« Svar #1 skrivet: 13 maj-12 kl 19:50 »
Är det verkligen ingen som vet? Har frågat även på ett par fb forum men får inga svar :0(.
Bor i paradiset med sambo, barn, katter, quarter, exmooreponny, shettis, gotlandskaniner, höns (hedemora, faverolle, dvkochins, appenzeller,  isbarkorsningar).

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
« Svar #2 skrivet: 13 maj-12 kl 22:22 »
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

RonjaRövardotter

• Jämtland
« Svar #3 skrivet: 14 maj-12 kl 18:35 »
Hehe tackar!

Dela detta:

* Inloggade just nu

428 gäster, 1 användare
Bokohammare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Höjdpunkt när tidningen kommer, väldigt bra tidning
/Jenny

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser