Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lammbajs.  (läst 1709 gånger)

Tjuredafår

• Festina Lente - Skynda Långsamt
    • Småland
Lammbajs.
« skrivet: 07 maj-12 kl 15:21 »
Jag har en liten undran.
Hur ska lummungars bajs se ut??? Har två st som har lite senapsgult bajs. Är de normalt?

// Elin
En sambo, tre katter en DanskSvensk gårdshund högstäld sådan, ett 30tal hönor och en gotlandsbesättning med 18 tackor och två avelsbaggar.

nordard

SV: Lammbajs.
« Svar #1 skrivet: 07 maj-12 kl 15:54 »
hej du!
peta bort det lite försiktigt så ska du se att det börjar o rulla på.
det är lika med mina små killingar.
mvh nordard

Tjuredafår

• Småland
« Svar #2 skrivet: 07 maj-12 kl 16:01 »
Okej. De e lite "krämigt"!   ???
En sambo, tre katter en DanskSvensk gårdshund högstäld sådan, ett 30tal hönor och en gotlandsbesättning med 18 tackor och två avelsbaggar.

attefocratte

« Svar #3 skrivet: 07 maj-12 kl 19:36 »
Detta är bäbis bajs, det all
ra första. Se bara till så att det inte sitter kvar och hindrar "nästa omgång" (kan vara lite segt ibland)

Tjuredafår

• Småland
« Svar #4 skrivet: 07 maj-12 kl 20:12 »
Detta är bäbis bajs, det all
ra första. Se bara till så att det inte sitter kvar och hindrar "nästa omgång" (kan vara lite segt ibland)

Jaha. Då förstår jag :) är de innan de går börjat pilla i sig höet då :)  tack gör hjälpen :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

468 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser