Tack sâ mycket för dina positiva kommentarer. Vi försökte länge hitta pâ naturliga lösningar till djur olyckor, eftersom det känns sâ hemskt att anklaga andra människor, man inbillar sig ju att människor har en viss omoral till skillnad frân djuren. Men efter att ha sett hur hon slâr sina egna djur med stora träkäppar har vi insett att hon antagligen är kapabel att slâ andras djur ocksâ. Hade en otrevlig upplevelse idag igen, tog en promenad med hundarna och vid hemkomsten upptäckte jag att det fattades en kaninunge i en bur, den var helt säkert där en timme innan, helt plötsligt borta, har letat överallt, när jag gâr in ser jag att det ligger en död kaninunge utanför dörren, exakt samma storlek men inte samma färg. Jag har inga bevis, jag vet inte vad som har hänt, men jag inbillar mig att grannfrun har haft en död kaninunge imorse som hon har slängt i buskarna, katten har släpat kaninen framför min dörr och hon har helt fräckt hämtat en levande kanin i min bur under tiden jag var ute med hundarna. Jag har stressat och varit ledsen för alla problem hela vâren, men har bestämt mig för att inte bry mig, olyckor händer, för mig är hon inte mer än en stor ful râtta, och jag är övertygad om att sâ länge jag inte hämnas kommer otrevliga saker att hända henne. Sâ fort vi har râd kommer vi att flytta nânstans var det är längre avstând till närmsta granne. Hur som helst tack sâ mycket för att komma med andra idéer om vad som kan vara problemet, det hjälper mig att bevara lugnet och inse att det fortfarande existerar människor med god moral.