Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Jag blir tokig - rasval  (läst 7229 gånger)

Januschka

• Alla är vi främlingar nästan överallt
    • Västmanland
SV: Jag blir tokig - rasval
« Svar #20 skrivet: 01 jun-11 kl 15:12 »
Hej Vilderness!

Hela din beskrivning andas 'Hedemora' för mig.

:)

Januschka
Whatever you do: If you don't have fun you're doing something wrong!

Vilderness

• Norrbotten
« Svar #21 skrivet: 02 jun-11 kl 21:19 »
tack för alla era svar!!

Det blev till slut Wyondotte ändå, som jag hade tittat på från början :) Det kan dock inte uteslutas att det hamnar Hedemorahöns här också så småningom, hönshuset var större än jag mindes så jag får nog plats med en del :)
American Painthorse, American Quarterhorse, Cocker Spaniel, Wyandotte, Bärbuskar, Trädgårdsland och Örtmedicin!

Lycka

• Ångermanland
« Svar #22 skrivet: 02 jun-11 kl 22:02 »
Vilken storlek och färg.?
Du kommer inte att bli besviken. :D
Hedemorahöns

Vilderness

• Norrbotten
« Svar #23 skrivet: 05 jun-11 kl 11:34 »
Den stora, guldsvartbandad (heter det har jag för mig?) Kycklingarna kläcks i slutet av juni så jag har gott om tid att ställa i ordning för dem  8)
American Painthorse, American Quarterhorse, Cocker Spaniel, Wyandotte, Bärbuskar, Trädgårdsland och Örtmedicin!

Dela detta:

* Inloggade just nu

479 gäster, 3 användare (1 dolda)
Numera, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser