Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Finns några afrikanska dvärggetskillingar till salu?  (läst 2120 gånger)

LinaPia

• Blekinge
Finns några afrikanska dvärggetskillingar till salu?
« skrivet: 18 apr-11 kl 10:12 »
Vi letar efter afrikanska getkillingar till salu. Snart står gethuset färdigt....men var är djuren? Vi hade bokat på en kölista, men när de var leveransklara var huset inte klart, så nu står vi utan. Någon som vet några små get-tjejer som söker nytt hem i Blekingetrakten?

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
SV: Finns några afrikanska dvärggetskillingar till salu?
« Svar #1 skrivet: 18 apr-11 kl 10:57 »
Eller någon som väntar killingar?  :D
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

lady jack

• Blekinge
    • boasjö.se
SV: Finns några afrikanska dvärggetskillingar till salu?
« Svar #2 skrivet: 18 apr-11 kl 19:03 »
http://lindon.dinstudio.se/

kolla in denna sidan, de har till salu då och då. ca 30 min från karlskrona. bor själv i blekinge och köpte mina dvärgisar via www.sundhast.se, ca 2 timmar från karlskrona (småland)

lycka till!
skånska med sambo i den blekingska skogen... renoverar gammal gård, odlar ekologiskt och strävar efter att bli självförsörjande....
delar tillvaro med tre katter, tre dvärggetter och ett gäng skånska blommehöns...
www.boasjo.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

463 gäster, 1 användare
Nataks

* Forum

* Om tidningen Åter

- Åter är en tidsskrift som är tidlös. Ett 5 år gammalt nummer är lika användbart nu som när den kom ut.
Jag har haft väldigt mycket nytta och har fortfarande av tidningen.
/Per

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser