Körläger!!!!

Startat av Sar, 05 Maj-09 kl 21:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Sar

Jag är så himla glad för vi har fått plats på en körläger i sommar (vi har stått som reserv länge). Jag ser mest fram emot att få gå över alla maratonhinder, toppenträning för en åring med all den miljöträningen!

covboy


Sar

Tack! Det ska verkligen bli kul! :)


Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

241 Gäster, 2 användare (1 Dolda)
Galaxie