Smoothie med kokosolja

Startat av ninja, 03 Mar-13 kl 06:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

ninja

Jag brukar mixa jordgubbar, mjölk och lite olja till en smoothie. Helst vill jag ha i kokosolja men det blir såklart klumpar direkt när kokosoljan rör de kalla bären eller en isbit. Är det nån som vet hur jag kan få i migkokosolja utan att äta en stor sked direkt? Jag har testat att röra ut den med mjölken först osv. Så länge har jag i rapsolja.

Edgar

Blanda rapsolja och kokosfett och smält ihop det. Testa lite olika proportioner.

Storlyckans Anna

Citat från: ninja skrivet 03 Mar-13 kl 06:50
Är det nån som vet hur jag kan få i migkokosolja utan att äta en stor sked direkt?

Bred på mackan?
Jag är inte tjock - jag har humlemidja.

Charlotte

Citat från: ninja skrivet 03 Mar-13 kl 06:50
Är det nån som vet hur jag kan få i migkokosolja utan att äta en stor sked direkt?
I kaffe eller te, med eller utan smak av kokos efter behag.
Mvh
Charlotte
"He is your friend, your partner, your defender, your dog.
You are his life, his love, his leader. He will be yours, faithful and true, to the last beat of his heart. You owe it to him to be worthy of such devotion"


Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

493 Gäster, 1 användare
Själv är bäste dräng