Vlkommen! Fr att skriva i forumet mste du logga in frst. Har du inget konto gr det bra att registrera ett eller logga in med Facebook hr. Det kostar inget.  :)

Frfattare mne: Uppland Mindre markyta sökes fortfarande som uppställningsplats, gärna carportsliknande för 2 fo  (lst 1064 gnger)

Mikael Blomster

• Inlgg: 19
    • Uppland
Hej. Ngon som har eller vet om ngon de tomt/torp, typ, som str vergivet? Skulle behva lite uppstllningsplats. Fr frrd etc. Behver inte vara jttestort. 50 kvm och uppt. Beroende p vad som finns om ngot finns.

Kan vara obebyggt eller med ngot uthus, ev. Letar inte efter bostad men finns det ngt detorp s alla svar beaktas, naturligtvis. Jag bor i Uppland s grna hr men inget krav. Karesuando r kanske lite lngt borta.... Skulle f veckopendla d....

Mvh Micke 0736317714 eller pm
« Senast ndrad: 22 jun-22 kl 13:59 av Alexn72 »

Mikael Blomster

• Inlgg: 19
    • Uppland
Hej. Ngon som har eller vet om ngon de tomt/torp, typ, som str vergivet? Skulle behva lite uppstllningsplats. Fr frrd etc. Behver inte vara jttestort. 50 kvm och uppt. Beroende p vad som finns om ngot finns.

Kan vara obebyggt eller med ngot uthus, ev. Letar inte efter bostad men finns det ngt detorp s alla svar beaktas, naturligtvis. Jag bor i Uppland s grna hr men inget krav. Karesuando r kanske lite lngt borta.... Skulle f veckopendla d....

Mvh Micke 0736317714 eller pm
Letar fortfarande. Fr grna vara lite avskilt, "ute p landet"

ndrade rubriken men den blev inte bra

Dela detta:

* Inloggade just nu

249 gster, 1 anvndare
xaelanar

* Forum

* Om tidningen ter

- Kvartalets hjdpunkt fr mig, nr det nye ter kommer!
/Ann-Louise L

* Nya inlgg

* Nytt i ditt landskap

Fr inloggade medlemmar visas hr nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser