Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sjukskriven 27 årig kvinna söker boende/jobb på landsbyggden  (läst 347 gånger)

Klara A

Hej!

Jag är en 27 årig kvinna ifrån Stockholm. Jag trivs otroligt dåligt här. Jag är högkänslig och autistisk. Jag mår egentligen som bäst i lugn och ro och ute i naturen. Söker mig ett boende på landet i Sverige och jag har ingen bil så det måste finnas buss/tåg. Jag är även känslig på 5g strålning och även därför jag söker mig bort ifrån städer och ut på landet.

Kan tänka mig att komma och hjälpa till på gård, hjälpa till i hemmet eller ta hand om djur/barn för att bo billigare. Mitt mål är att börja arbeta igen och det tror jag kommer kännas enklare att uppnå om jag bor ute på landet eller åtminstonde mera lantligt!

Behöver verkligen en ny start i livet och komma bort ifrån Stockholm. Kan tänka mig vara inneboende och även hyra stuga/lägenhet!

Med vänlig hälsning Klara.

ab

Hej
Har du erfarenhet av sysslor på en gård om man får lov att fråga det  ???

Dela detta:

* Inloggade just nu

372 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- En kanontidning på alla vis!
/Michael Andreasson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser