Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Dela hus och hjälpas åt  (läst 226 gånger)

KLF

• Gäst
Skåne Dela hus och hjälpas åt
« skrivet: 29 sep-24 kl 14:40 »
Hej!

Jag håller på att ett steg i taget komma närmre ett snällare, mer givande och mindre ensamt sätt att leva. Inget extremt, jag tror på enkla förändringar, balans och ödmjukhet inför tillvaron.
Bor i lägenhet men vill hitta ett hus att hyra, lantligt eller i bymiljö med mer utrymme för husdjur, hobbies (som i bästa fall kan bli levebröd) m.m. Jag kan göra det själv, men varken tror på eller vill följa den inre eremitens röst längre. Så jag vill hitta någon/några som är intresserade av att vara del av ett enkelt, trevligt upplägg där man delar och hjälps åt i vardagen känner ansvar och glädje för det gemensamma och respekt för det privata.
Det är i första hand områden ca runt Sjöbo, Tomelilla, Österlen, Ystad och Skurup jag letar i, men även Höör/mittskåne och andra platser - det är inte skrivet i sten.
Jag är 43 år, ensamstående, har två hundar och jobbar och pluggar. Skriver, ritar, hänger i naturen, tänker. Snäll, rolig, lugn.
Skriv gärna om det verkar intressant.

Dela detta:

* Inloggade just nu

542 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Alltid lika härligt när åter trillar ner i brevlådan.
/EmelieT

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser