Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Värmland Tunnor av plast 200 litres, vattentät, till mat och förvaring. Plastic barrels.  (läst 289 gånger)

Progenator

• Värmland
Hej, jag har till salu några 200 liters tunnor av svart-grå plast. De har innehållit matvaror och är av bra industri kvalite med luft-och-vattentät stort skruvlock - perfekt till matförvaring, skydda sängkläder från mus, bevaring, prepping osv. Behöver spolas men annars ren och i jätte bra skick. Finns för hämtning vid Hagfors. 350kr / stk Höjd drygt 1m, diameter 60cm. Kontant gäller. Två varianter finns - de runda och de randiga. Gratis luft från Värmlands skogen ingår ;)

ENGLISH:
Hi, I have some 200 litre plastic barrels for sale for food storage, mouse-free storage, prepping, etc. They have contained foodstuffs and are of very high quality food grade material. They need a rinse but are otherwise is very good condition. Collection near HAGFORS, CASH ONLY. I have two types - rounded and stripey.
350kr / barrel. Height 97cm, diameter 60cm. Free forest air from Värmland included ;)
« Senast ändrad: 23 aug-24 kl 16:12 av Progenator »

Dela detta:

* Inloggade just nu

466 gäster, 2 användare
Be, alternaiv

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser