Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ny informationssajt om minigrisar!  (läst 1086 gånger)

AnnaPanna_is_back

Ny informationssajt om minigrisar!
« skrivet: 06 sep-08 kl 09:25 »
Jag har äntligen tagit mig i kragen och skapat en informationssida för minigrisar. Jag hade ju en för några år sedan som jag uppdaterade alltför sällan. Nu hoppas jag det går bättre ;). Den är under uppbyggnad men uppdateras ofta så att den blir "klar" snart.

Jag vill gärna ha feedback, det är ju många här som är proffs på grisar i allmänhet och det är ju mycket som gäller alla grisar, inte bara minigrisar. Hemsidan är dock skapad för att informera om minigrisar i synnerhet.

Välkomna in och kika!

www.minigrisen.com

lialan

• Västergötland
SV: Ny informationssajt om minigrisar!
« Svar #1 skrivet: 06 sep-08 kl 10:27 »
Vilken fin sida!
Jag ser fram mot fortsättningen!
Synd att du slutat med pensionatet, det var en lysande idé det också. Jag hade planer på att anlita det i nästa sommar eller så...
"Man ska aldrig skada andra, man ska alltid bjuda till.
Men i övrigt får man göra som man vill"

AnnaPanna_is_back

« Svar #2 skrivet: 06 sep-08 kl 11:15 »
Tack! Du kan alltid fråga när det är dags, jag vet ju inte riktigt hur gården ser ut nästa sommar.. här händer det nåt jämt! ;D

Gris-Eva

• ~Allt är vackert som ses med kärlekens ögon~
    • Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
« Svar #3 skrivet: 06 sep-08 kl 18:09 »
En kanonsajt!
Den har du lyckats bra med!  :D
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

AnnaPanna_is_back

« Svar #4 skrivet: 07 sep-08 kl 09:50 »
Tack!

Dela detta:

* Inloggade just nu

418 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser