Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

 

Författare Ämne:  Varför gör hon så??  (läst 2048 gånger)

admin

  • Administratör
  • Inlägg: 631
    • Alternativ.nu
Varför gör hon så??
« skrivet: 14 sep-03 kl 00:15 »
Ulrika (Ullis)
 Ti 11 Feb, 2003 - 18:12
--------------------------------------------------------------------------------
Jag igen...
Jag undrar varför Moa, hela tiden försöker betäcka Saga. det är väl inte den tiden nu? Eller kommer dom alltid att hålla på (har hållt på i en månad nu) tills dom blir dräktiga?(den dagen jag bestämmer mej att låna in en bock...)
För övrigt mår dom bara bra och trivs med varandra men Saga blir självklart irriterad på Moa!
Tack på förhand!/Ullis och djuren.
 
Patric
 On 12 Feb, 2003 - 08:43
--------------------------------------------------------------------------------
e det kanske samma som för hundar, dominans.. jag har en 18veckor gammal rottis tik som försöker rida vår 4år gammla Bordie Collie hane, detta gör hon av dominans(försöker i alla fall)
 
Carina
 On 12 Feb, 2003 - 10:23
--------------------------------------------------------------------------------
Hej!

Mina getter rider på varandra de dagar de brunstar, men i övrigt brukar de inte göra det. Kanske är det dominans, men då brukar de ju stångas istället.
 


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

524 gäster, 2 användare
xaelanar, Sjul

* Forum

* Om tidningen Åter



- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser