Forumnyheter:

Kan verkligen rekommendera denna utmärkta matnyttiga publikation! Blir förvånad varje gång den dimper ner hur bra och detaljerade artiklarna är. Dessutom mycket inspirerande. :)
/Anders Ö

Huvudmeny
down
Som ni alla märker ser forumet galet ut just nu. Det är första steget i en stor uppdatering. I dag lördag börjar jag fila på att snygga till det lite så man känner igen sig. Alla buggar och knepigheter skickas gärna till petter@alternativ.nu eller postas i denna tråd  /Petter

en för frågan bara om det funkar ang partner o vänner mm osv

Startat av mulle mullvad, 09 Feb-26 kl 19:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

mulle mullvad

vilka här söker partner eller bara vänner av olika slag i varierande åldrar?   för att så småningom om så skulle funka kanske träffas någon gång i verkligheten alla har vi säkert olika intressen vore intressant om fler kanske var intresserade av o börja något här.

Mammalia

Hej! Söker människor som är alternativa på riktigt. Själv passar jag inte riktigt in i denna moderna och konstiga värld. Är rätt så reaktionär. Söker främst vänner då jag saknar riktiga och äkta vänner. Är trött på ensamheten, och vill inte leva mitt liv online. Detta är mitt utgångsläge.

Vi slutar med Google-annonser för att finansiera hemsidan.
Här kan du lämna ett frivilligt bidrag till tidningen och forumets fortlevnad.
Tack!

* Online just nu

570 Gäster, 5 användare (1 Dolda)
Petter B, RickardR, skräptanten, Be

* Forum

* Om Tidningen Åter

Kan verkligen rekommendera denna utmärkta matnyttiga publikation! Blir förvånad varje gång den dimper ner hur bra och detaljerade artiklarna är. Dessutom mycket inspirerande. :)
/Anders Ö