Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Värmland Var finns du som...  (läst 105 gånger)

Trollsmultron

• Västergötland
Värmland Var finns du som...
« skrivet: Igår kl. 11:12 »
Hej!

Var finns du som hellre…

Sitter framför en brasa eller fångar en bra solnedgång de flesta gånger, än tittar på serier,

bor i ett sekelskifteshus eller äldre hus med en massa fix än i en lägenhet,

odlar större delen av din egen mat hellre än att köpa i affären,

har en grundförståelse och ödmjukhet inför djur och natur?

Har du inget för dig de närmsta 40 åren, tar jag gärna promenader, sjöturer och upptäcktsfärder ut i naturen med dig, lyssnar på fåglarna, skaffar djur, och pratar och skrattar gott tillsammans.

~~~

Lite om mig:

Önskan om två "egna" barn finns hos mig.

Just nu bor jag vid Skaraborg-Värmlandsgränsen i ett äldre hus med trädgård med permakulturstuk, vid skogens slut nära Vänern. Jag har ett arbete jag trivs med på 75 %, närhet till familjen/släkten, till viss del tillgång till mark att odla, samt skog – och en massa drömmar om framtiden.

Söker ungefärlig ålder: 27-40. Det viktiga är att vi delar synen på livet, att du vill bilda familj, bo på landet, gärna med lite djur, tycker om friluftsliv och natur – och uppskattar det lilla, vackra i livet!

Undrar du hur jag ser ut eller är till sättet, är jag aktiv, slank och liten till växten men grundstark och seg. Tränar. Lugn men livlig, mogen, tålmodig, och har barnasinnet bevarat. ;) Har god hand med djur, och barn. Håller alltid på med något och är oftast utomhus, men tycker också om att göra "ingenting alls" emellanåt. Jag har nära till mina känslor och för mig är det viktigt med närhet.

Jag skulle kunna tänka mig att flytta på mig, om det innebär ett ännu rikare och mer kärleksfullt liv, men helst inte alltför långt.

Våga att höra av dig, för nu vill jag träffa dig! :)

Johanna, nyss fyllda 30
« Senast ändrad: Igår kl. 20:11 av Trollsmultron »

Dela detta:

* Inloggade just nu

542 gäster, 2 användare (1 dolda)
Stengrim

* Forum

* Om tidningen Åter

- Genuin och läsvärd! Bra tips och idéer för att stå på egna ben.
/Camilla W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser