Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalarna Stuga uthyres och kanske samskapa något i Bersgslagen.  (läst 40 gånger)

Carolina

• Dalarna
Dalarna Stuga uthyres och kanske samskapa något i Bersgslagen.
« skrivet: Igår kl. 22:05 »
Hej,

kan erbjuda ekologiskt medvetna (som inte använder gifter/kemikalier/starka parfymer osv) och odlingsintresserade (en -två personer) att hyra en 30 kvm stuga med vatten, el och tvättmaskin & vedeldadbastu på tomten.
Gillar du att påta i trädgården och vill du använda stugan delar av året, omväxlande med mig kanske (som gillar att bo på olika platser)...

Det är nära till busshållplats med bussar till småstad cirka 2 mil, 5 km till mindre by med lanthandel och ekologisk grönsakshandel.

På tomten odlingsmöjligheter, frukt- och bärbuskar. Svamp och bär i skogarna omkring.
Andligt medveten och jordnära person/er.

Kanske göra något tillsammans inom andlig/hälso/ekoturism senare när vi byggt ut lite eller skapat platser för camping etc.

/Carolina
Redigera inlägg

Dela detta:

* Inloggade just nu

561 gäster, 3 användare
Lilla i, robert Lundin, bränn

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser