Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalarna Hus i Dalarna med omnejd  (läst 206 gånger)

Stål

• Spara yxan, Bruka plogen, Akta skogen!
    • Dalarna
Dalarna Hus i Dalarna med omnejd
« skrivet: 04 okt-20 kl 19:51 »
Söker litet hus eller gård att långtidshyra. Det måste vara beläget i ett något sånär tyst och lugnt område, något avsides från trafikerade vägar och grannar och ska ligga anslutning till mycket skog. Det måste vara beboeligt, så som vatten och avlopp.

Jag som söker är mycket vårdande, vänlig och skötsam. Jag är väl omtyckt och med goda referenser. Jag har erfarenhet av att förvalta hus och gårdar med allt vad det innebär, jag har med andra ord öga för fastighetsskötsel. Jag utbildad Arborist (Trädvådare) med många års erfarenhet inom vård av enskilda träd men även skogsskötsel.

Om du känner att detta kan vara intressant så tar jag tacksamt i mot information, adress och foto på det du kan erbjuda.

Med vänlig hälsning

Marcus Stål
Stål

Bess

• -
SV: Hus i Dalarna med omnejd
« Svar #1 skrivet: 07 okt-20 kl 16:45 »
Finns en bagarstuga ledig, 7 mil söder om Falun
Skog o sjö o får

Dela detta:

* Inloggade just nu

445 gäster, 7 användare
Ett svart får, Liisa, Lill-Demi, torpjens, grimbart, Znibban, Thomas_

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser