Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Flock Sökes  (läst 797 gånger)

Marsipan

• Västmanland
Flock Sökes
« skrivet: 19 jun-20 kl 15:09 »
Hej jag söker en flock som har plats för en till. Jag menar alltså människoflock . 56 årig kvinna. Generationsboende, kollektiv, vanlig familj med en sängplats över. Vad som helst men inte ensamheten.
Jag är en vanlig tjej varken höger eller vänster, hjälpsam , ödmjuk. Väldigt omtänksam.
Vänligen Lisa
« Senast ändrad: 19 jun-20 kl 15:35 av Marsipan »

mess59

• Dalarna
SV: Flock Sökes
« Svar #1 skrivet: 25 jun-20 kl 16:22 »
Hej!
Ring mig vi är en vanlig familj med gård och djur som har en sovplats över. Vi finns i Särna norra Dalarna
0703729093

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser