Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ljuset i tunneln - Sök pengar från fonder och stiftelser  (läst 2017 gånger)

SverreDeSverre

• -
Nu kan du söka pengar från fonder och stiftelser, och Allmäna Arvsfonden om du har något projekt på G.
Gå in på Ljuset i tunneln hemsida https://ljusetitunneln.se/ så har de länkar som man kan följa för att söka bidrag.
De ger även råd och länkar om man är i någon form av kris.
Ett bra forum som tydligen ska bli någon form av förening...

Lugnebergagård

• Uppland
SV: Ljuset i tunneln - Sök pengar från fonder och stiftelser
« Svar #1 skrivet: 05 feb-20 kl 13:54 »
AFA som nämns i texten kan med lätthet misstolkas... Jag gjorde det.

skräptanten

• Jane of all trades
  • Självhushållare på svennebanan-PRAO
    • Småland
SV: Sök pengar från fonder och stiftelser (direktlänk)
« Svar #2 skrivet: 05 feb-20 kl 17:08 »
Här är en länk direkt till länsstyrelsernas databas över fonder och stiftelser, så slipper man gå omvägen:
https://stiftelser.lansstyrelsen.se/StiftWeb/SSearch.aspx

Ljuset i Tunneln verkade inte helt seriöst. Angelägna ämnen, ja, men med en tveksam vinkel. Alternativa cancerbehandlingar med örter och grejer  :-\ . Ett avsnitt om strålning och trådlös teknik och dess farlighet (10 av 10 foliehatt-poäng). Det obligatoriska kolloidala silvret dök också upp, blandat med trovärdiga länkar som Mind och Kronofogden. Apropå Fogden, så var LiT:s egenskrivna text om skuldsanering full av felaktigheter, tråkigt om en skuldsatt person faktiskt tror på det som står där (kommunen beviljar inga skuldsaneringar, t ex).
Dessutom fanns inte en enda ansvarig kontaktperson, inte som jag hittade, iaf. Inte superseriöst, alltså.
Mjölk ger starka ben. Ekeby-utgödsling ger starka armar också.

Dela detta:

* Inloggade just nu

1188 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser