Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Stuga/Torp bostad sökes  (läst 332 gånger)

Anne i Skåne

Skåne Stuga/Torp bostad sökes
« skrivet: 16 nov-19 kl 16:16 »
Pga. en seperation så söker jag nu ett boende, det får gärna vara lantligt men med bra kollektivtrafik då jag saknar körkort, jag har inga problem med att gå till hållplatsen om den är en bit bort, i dagsläget så går jag i drygt 1h. till tåget de helger jag jobbar då det inte går några bussar från där jag bor.
Jag är skötsam, fast anställning, nykterist, är inte rädd för att ta i om det skulle behövas fixas på gården, ute eller inne arbete, djurfri men gillar djur, gillar att ha det lugnt och stilla, träna, laga mat, baka, äter LCHF baserad kost men kan vara behjälplig med köksarbete om det skulle finnas behov utav sådan hjälp.
Jag jobbar i Tomelilla kommun så det får inte vara alltför långt bort, jobbar dygnspass helg som vardag.
Jag har inte råd att köpa någon bostad men hyr gärna för en acceptabel summa (beroende på kvm).
Tacksam för all hjälp jag kan få, skicka PM med telefonnummer så hör jag av mig.
Ät det något ni funderar över så tveka inte på att kontakta mig (PM).

birtelin

• Har lärt mycket o gärna delar med till andra
    • Skåne
SV: Stuga/Torp bostad sökes
« Svar #1 skrivet: 25 nov-19 kl 21:38 »
Hej Anne

Jag bor med kattor i en stuga i S. Björstorp ovanför Brösarp,
10 min gång till hpl Brunsvik där SkE 4 kör timmestrafik,
det tar ca 20 min till Tomelilla
Fungerar kemin mellan oss får Du ovanvåningen eller ha hela huset själv
då jag tänker mig tillbaka till Malmö/Lund

Hör av Dig och kom på besök så får vi se om & hur vi löser det hela

Med vänlig hälsning
Birthe Eriksson
073-80 90 513
birtelin

Dela detta:

* Inloggade just nu

173 gäster, 1 användare
Burn0ut

* Forum

* Om tidningen Åter

- Alltid lika härligt när åter trillar ner i brevlådan.
/EmelieT

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser