Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Tomt sökes..  (läst 359 gånger)

Solrosen1969

• Intresserat av; ekologi/biodynamik/ permakultur
    • Skåne
Skåne Tomt sökes..
« skrivet: 17 okt-19 kl 22:11 »
Hej!

Jag har hittat en liten kåk på 30 m2, som jag kan få kvitt och fritt, om jag tar ner det själv. Jätte fint och skulle passa bra in i ett natur landskap. Men nu fattas det bara ett 'frimärke' och ställa upp det. Det måste vara nära till offentlig transport medel, max. 2 km, då jag bara är cykel tranporterat ;D Liten affär går också bra. Skicka ett PM, jag bitar inte  ( bara lite..) ;D
« Senast ändrad: 18 okt-19 kl 08:55 av Alexn72 »

skogaliten

• -
SV: 'Frimärke' sökes..
« Svar #1 skrivet: 17 okt-19 kl 22:27 »
Det behövs antagligen bygglov för huset, så det är inte bara att sätta upp det någonstans.

Lycka till med att hitta tomt!

Dela detta:

* Inloggade just nu

564 gäster, 14 användare (3 dolda)
mommo, saro, LimJans, Torkil, BlackJim, Noss_enur, Sussare, Bösahusarn, Nina W, IdaS, ManPåGården

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser