Hej på er.
Inte lätt att hitta någon i den modärna världen.
Jag vill leva enkelt, med vedspis och vedhantering.
Har iofs redan öppen rörspis och vedspis.

För de flesta alternativare är kretsen liten att välja livspartner från känns det som.
För mig snäppet svårare.
Förutom ett stort intresse för djur, natur och självhushållning, är jag sparsam med konsumtion.
Blir stressad av att ha, ha, ha! Behöver inga fina ytor i mitt liv. Och bara allt skräp som produceras och förgiftar vattendrag och jordar.
Jag tror inte att ett mångkulturellt samhälle kommer att fungera och det är väl just här jag verkar skilja mig från många andra här. Är inte för öppna gränser eller EU. Inte heller den nya tidens genuspedagogik som för mig känns hittepå.
Söker en traditionell, antiglobalistisk nationell man med självhushållartankar. Vill fjällvandra, elda i spisen, laga giftfri mat, värna om vår omgivning, i stort och smått.
Jag är godhjärtad, omtänksam, kreativ och längtar efter att få slösa min kärlek på någon fin man som vågar stå upp för sig själv, som vågar ta konflikter och som kan bli min bästa vän i med och motgång.
Har en rätt rå humor. Är också INTP för den som vill veta.
Jag har ett större torp och ett gäng charmiga höns som jag pratar med, haha.
Byggnadsvård, böcker och odling är några av mina intressen. Fruntimmret som skriver är 39 år.
Har inget direkt åldersspann eller så.
Finns du man utan dreads, batiktröja och vänsteråsikter? (Var tvungen att generalisera lite)

Kram från mig