Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalsland Seriös, naturnära relation sökes  (läst 694 gånger)

Kapten Rödskägg

• Dalsland
Dalsland Seriös, naturnära relation sökes
« skrivet: 29 maj-19 kl 01:33 »
Hej!

Söker en kvinna i ca åldern 25-40 år.
Står lite utanför den förväntade normen då jag bor på landet, och lever på många plan av naturen!
Jag arbetar med trä, både som lärare på skola och båtbyggare hemma i mitt snickeri. har en liten gård som gör mig självförsörjande med ved och mark jag kan utveckla för än mer självförsörjande hushållning och 300 meter till egen strandtomt och mycket fin fiskesjö som enkelt levererar årsbehov av fisk av många sorter!

Mår bäst på landet och framförallt ute på sjön. Söker därför dig som vill leva ett liv på landet men samtidigt njuta av sjö och camping och lite enklare och väldigt avstressat liv.

Lite om mig så kan man i korta drag säga väldigt kreativ, miljömedveten, stor portion humor, problemlösande, omtänksam och mycket mer vilket du kommer märka vid kontakt.

Söker endast seriöst, jag nås via PM här eller på på min mail; trabatar@gmail.com
Bilder efter förfrågan.

Ser framemot en tur ut på Vänern några dagar med lillbåten o tältet o dig......

Seglarhälsningar // Runar

Kapten Rödskägg

• Dalsland
SV: Seriös, naturnära relation sökes
« Svar #1 skrivet: 17 sep-19 kl 15:05 »
lyfter tråden, fortfarande fri, fånga mig!

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser