Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västerbotten Söker drivna och kreativa människor till ekoby-projekt utanför Umeå  (läst 700 gånger)

Annelie Lagesson

Västerbotten Söker drivna och kreativa människor till ekoby-projekt utanför Umeå
« skrivet: 29 mar-19 kl 15:50 »
Hej hej,
vi är ett par som ligger i startgroparna för att bygga upp ett ekohus på mark som vi köpt (2 mil från Umeå) och hoppas att vi ska kunna bygga upp ett litet community där, dvs. att vi ska hitta fler drivna och likasinnade människor som är intresserade av att flytta dit.

Västerbottens Kuriren publicerade ett repotage om oss igår: https://www.vk.se/plus/2730678/planerna-pa-en-ekoby-i-hissjo-borjar-ta-form

Intresserad? Maila mig gärna :)

Allt gott,
Annelie

chachega wazi

• Helst i skogen
    • Närke
När man följa länken ser man ett bild av er men sen...

"För att läsa den här artikeln måste du vara prenumerant"
" It's no measure of health to be well-adjusted to a profoundly sick society"

-Krishnamurti

saga.brannvall

• Västerbotten
Hur går det för projektet/era planer?
Hade varit intressant att följa och få mer info, jag skulle så gärna bo och leva på detta sätt.. <3

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Otroligt mycket läsvärda artiklar. Jag väntar alltid med spänning på nästa nummer, en otroligt bra tidning!
/ Pia Elldalen

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser