Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalarna Söker vagnplats i Ludvika-Faluområdet  (läst 399 gånger)

humanimal

• Övriga världen
Dalarna Söker vagnplats i Ludvika-Faluområdet
« skrivet: 27 sep-18 kl 21:00 »
Har köpt en arbetsbarack ombyggd till bovagn som jag tänkt göra till mitt hem. Söker därför nu en plats där jag kan parkera den samt min bil på permanent basis. Vill vara nära familjen som sträcker sig från Ludvika via Falun till Bjursås så allt där i trakterna är av intresse. Tillgång till dricksvatten antingen via slang, brunn eller utomhuskran är nödvändigt, har inga problem med att bära & gå en bit. El får jag via solpanel, värme via kamin. Naturskönt, avskiljt läge, gärna cykelavstånd till sjö.
Jag reser större delen av året i Sverige, Europa & Asien. Har så gjort i snart 13 år men känner nu att jag vill ha en vrå att krypa in i när jag är hemma. Tycker om att laga mat, umgås med vänner & familj, vara i naturen, dansa, pyssla, yoga, läsa...lugn & lättsam.
Om du har ett grönt hörn över, kontakta mig på frida_023@hotmail.com eller skriv här
Glada hälsningar
Frida

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser