Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland Liten stuga eller torp önskas hyra. Kan hjälpa till på gård  (läst 416 gånger)

Marjo

• Gäst
Södermanland Liten stuga eller torp önskas hyra. Kan hjälpa till på gård
« skrivet: 25 dec-17 kl 18:24 »
Hej!

Jag heter Marjo, är 56 år och bor i Tullinge utanför Stockholm. Jag har länge haft funderingar på att flytta ifrån Stockholm eftersom jag alltid bott här. Jag söker därför ett litet hus eller ett torp att hyra för mig och min katt Bucho. Det behöver inte vara stort eller modernt. Men en vedspis i stugan vore ett stort plus. Likaså en vedeldad bastu att få låna. Och jag hjälper gärna till med vad som behöver göras.

Kul om du hör av dig!
Marjo
0768/828850

Dela detta:

* Inloggade just nu

356 gäster, 8 användare
linhas, Anna Witt, henric@henric.nu, hsd, skogaliten, Tmh, MystL, redkite

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser