Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  "gårdssurfa" hos dig i örebro-trakten i september?  (läst 571 gånger)

Saskia Strassmann

• Jämtland
"gårdssurfa" hos dig i örebro-trakten i september?
« skrivet: 31 jul-17 kl 16:58 »
Hej!

Jag och min lilla familj behöver en plats att övernatta på i närheten av Örebro i början på september, då vi är på resa. Vi tänkte att det kunde vara ett tillfälle att träffa nya människor så vi lägger ut en krok här.

Vi behöver i princip bara plats att parkera och sätta upp ett tält för en natt.
Har du/ni en fin gård med djur och/eller odlingar som du/ni gärna visar så är vi glada och intresserade. Vi ser fram emot att träffa nya människor och gärna samtala lite kring odling/djurhållning/omställning till fossilfritt.

Någon som tycker det vore skoj att ses?

beekeepern

• Biodling honung. Säljer bin och avläggare.
    • Värmland
SV: "gårdssurfa" hos dig i örebro-trakten i september?
« Svar #1 skrivet: 14 aug-17 kl 09:14 »
Hej!
Väljer ni väg 26, då passerar ni sydöstra Värmland så är det inte så långt hem till mig, som bor mellan Storfors och Karlskoga.

Beekeepern.
Man måste sätta sig ner ibland, så att själen hinner i fatt.
Sökare...
Eller så kan det vara bättre att resa sig från datorn och göra något praktiskt ett tag, för att rensa skallen.

Dela detta:

* Inloggade just nu

475 gäster, 1 användare
Earthbridge

* Forum

* Om tidningen Åter

- Helt underbar lektyr. Läser hemma hos en släkting och tycker de är så bra. Gott o blandat!
/Sanna H

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser