Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hus i Bruzaholm eller Ingatorp  (läst 315 gånger)

JuditWinterborn

• Småland
Hus i Bruzaholm eller Ingatorp
« skrivet: 06 aug-17 kl 08:58 »
Hej! Vi är en svensk skötsam familj på två vuxna och två barn som har fattat stort intresse av att hyra ett hus.  Vi är alla händiga och älskar att pyssla i trädgård och att utföra mindre reparationer som behövs eller dyker upp och är inte rädda för att ta i med diverse som behövs som hushyrare. Vi har stadig ekonomi, jag själv är sjukpensionerad och min flickvän frilansar som konstnär bredvid att vara mammaledig till vårt yngsta sladdbarn. I nuläget bor vi i Eksjö kommun i en lägenhet vilket vi inte alls trivs med då vi alltid tidigare bott i hus.
Vi behöver iaf en 4a och ser helst att det ingår vedeldning då vi trivs med den lite gammaldags primitiva livsstilen.

Dela detta:

* Inloggade just nu

298 gäster, 8 användare (2 dolda)
carlos, Palle500, Azka, sakletaren, Bösahusarn, S KVATTRAM

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser