Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  28 årig galen man söker galen kvinna att dela livet med.  (läst 617 gånger)

Birger_rödskägg

• Värmland
    • www.asenfolkets.se
Jag söker en stabil kvinna som vet vad hon vill med livet och ha roligt tills denna livsresa är slut.
Du får gärna vara en skvätt galen och ha humor.
Som mor sa, umgås med galna människor så blir livet mycket roligare ;)

Snabb fakta.
Äger en gård i Värmland som byggs upp inför självförsörning.
Jag vill alltid ha vänner omkring mig så det bor folk runt om gården i små hus, mitt hus skall vara för mig/oss, viktigt att man har sitt ställe att slå sig till ro när man har sämre dagar eller vill vara själv en stund.

Planen är att om 10 år flytta ner till Göteborg (Kode) där min far äger en gård på 72 ha att bygga upp en Ekoby där ca 20 pers skall bo och vi tar hand om varandra.
Tanken är att skapa free food farm, allt överskott ger vi till folk som bor omkring oss samt lär ut kunskap om hur vi lever. Självklart kommer vi sälja på marknader runt om Gbg för att få in lite ekonomi.

Jag har ett stort kontaktnätverk med vänner omkring världen Som jag/vi kommer besöka och träffa.
Jag har en dotter på 5 år som gillar/vill lära sig mer av min livsstil, vilket gör mig väldigt lycklig.

Jobbar som trädgårdsmästare/jordbruk med häst eller vad man kallar det.
Men jag vill gå ner i tid och vara hemma mera för att leva mitt liv.
Är mycket ute i naturen där jag finner ro och rensar tankar.
Händer att man kollar på en film med :)

jag har gett upp om att rädda världen så jag skapar min egna värld, dock håller jag i kurser på odla/ ett alternativ livsstil att leva så helt har jag inte gett upp.

Pratar hellre mer mellan 4 ögon.
Har tre krav för dig! Ärlig,trogen och att du är dig själv.

Jag kan vara väldigt uppe i varv och full fart, men har alltid tid att lyssna och prata.
Viktiga saker för mig är romantik/kärlek/respekt/förståelse/sex/glädje/närhet och en jävla massa humor samt musik.

Är ej nykterist men inte överdriven av mig, om du inte ställer fram en pall gunniess på saints Patrick's day :) 

Peace!

Det man sår får man skörda.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser