Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Linderödskultingar till salu  (läst 1322 gånger)

runainemyr

Linderödskultingar till salu
« skrivet: 17 apr-17 kl 13:32 »
Östhammar/Roslagen/Norra Uppland. Snart får våra två gyltor kultingar, det går bra att börja tinga redan nu. Våra grisar är väldigt mycket hanterade (som hundar), även kultingarna kommer vara hanterade vid försäljning. Vi har också galten, alla finns att se på gården för den som är intresserad. För ytterligare information se www.ekobo.se eller ring: 073-4496351, med vänliga hälsningar Runa och Benny.

Postat med Alternativ.nu´s app

Wobbeke

• -
SV: Linderödskultingar till salu
« Svar #1 skrivet: 15 jun-17 kl 12:08 »
Hejsan! Jag och min sambo bor utanför Österbybruk och kommer inom kort skaffa får och är även sugen på grisar. Vi håller på att återuppstarta en liten gård för självhushåll och djuren är i första hand för landskapsvård, då vi inte vet om vi pallar med slakt. Vi lägger mycket tid på våra djur och har höga krav på att de skall må bra. Djuren kommer hanteras mycket! Idag har vi 9 hundar som lever med oss. Hör gärna av dig om du har griskultingar kvar och vill veta mer om oss. Mvh Mia wobbeke@gmail.com

Postat med Alternativ.nu´s app

Bor offgrid och startar upp mitt eget lilla lantbruk med biodling, får, grisar och grönsaksodling.

Dela detta:

* Inloggade just nu

608 gäster, 9 användare (1 dolda)
Anna Rambin, moffins, Henrik S, jonastrygg88, Landet, Ping, hofboss, peter qvist

* Forum

* Om tidningen Åter

- Denna tidning snubblade jag över redan 2002 typ, det bästa att lära sig de mästa. Varje person i detta avlånga land borde läsa denna. Butiker borde ta in dessa... älskar denna tidning. Köpte förut mycket böcker i butiken för många år sedan, men dom kom bort, syrakulturen , ost till husbehov och en del andra.
/ Anna-karin A

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser