Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Storgodsägare med grått skägg 60 år  (läst 4152 gånger)

Verona Grönjord

• Ångermanland
SV: Storgodsägare med grått skägg 60 år
« Svar #20 skrivet: 26 nov-18 kl 20:30 »
Fina kaniner men inte riktigt min grej. Om någon undrar så har Vedklyvaren börjat dejta en kvinna som jobbar extra på en återvinningscentral.

Åh nu är vi ju många som undrar hur det gått för Vedklyvaren. Är han ledig eller fortfarande sams med sophantererskan ?  :D
Ett gammalt hus. En kvinna, en hund och en halvgammal Saab

Vedklyvaren

• Värmland
SV: Storgodsägare med grått skägg 60 år
« Svar #21 skrivet: 26 nov-18 kl 22:26 »
 Återvinningskonsult borde hon ju tituleras eftersom hon ger råd om i vilken container de förbrukade industriprodukterna ska placeras. Hon vill ta paus från romantik eftersom hennes ordinarie verksamhet på ett dårhus har tagit musten ur henne. Hon är även reggad på detta forum under ett vackrare namn än sophantererskan men hon har aldrig skrivit något. Kanske tycker hon att forumet påminner alltför mycket om hennes jobb?

Dela detta:

* Inloggade just nu

284 gäster, 9 användare (1 dolda)
sakletaren, Strajder, Banelinjen, Liisa, alruna, Kronhjorten, Johaniskogen, Nolamyra

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser