Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Småland Kan jag väcka dig tidigt för att det finns så mycket att göra och uppleva?  (läst 4351 gånger)

frihet86

• Småland
Hej!

Hittade det här forumet av en slump och eftersom många ämnen speglar mitt liv känns det mer naturligt att lägga in en annons här än på "vanliga" datingsidor.

Jag är en 29-årig man som njuter av livet men saknar någon att dela det med.
Söker en kvinna i någorlunda matchande ålder..

Positiv, natur- och djurälskare, problemlösare, händig, drömmare och en person med glimten i ögat är beskrivande ord för mig :-).

Bor sedan några år på landet (varför kom jag inte på det tidigare?) i ett hus som jag hyr. Trivs bra men drömmer om att ha något större den dagen som jag delar livet med dig :-).

Tycker om uteliv (mer som i skog än krog) som avkoppling men även träning i form av en tur med cykeln eller något annat icke-motordrivet fordon. Jag "nördar" gärna in mig i ett projekt i verkstaden, ex snickra eller sy något, eller att fördriva tid i trädgården. Ligga i soffan gör mig rastlös (även om den kan vara skön ibland)!

Vem är du?
Mycket handlar om kemi men känner jag mig själv rätt blir jag mer intresserad om du har ett intresse för friluftsliv och småäventyr samtidigt som du är självständig, stark och inte alltför "mainstream" ("only the dead fish follow the stream"). Om du uppskattar de små sakerna som andra missar har vi många likheter. Du får gärna ha djur men du ska känna att det även finns tid för en relation med mig.

Låter jag intressant? Hör av dig i form av ett PM :-).

kelpie365

• Gäst
Hade jag varit i rätt ålder hade jag "knyckt" dig direkt.  ;)
Min sorts människa, definitivt. :)
Lycka till!

frihet86

• Småland
Skriver något här så att mitt inlägg hamnar längst upp igen:-).

frihet86

• Småland
Två år äldre, men annars stämmer det mesta fortfarande! Flera kontakter rikare och nog klokare, men fortfarande på jakt efter kvinnan i mitt liv. Ta chansen och skriv till mig om du känner dig träffad.

Annett

• Hejsan!
Väldigt fint skrivet... synd att ingen nappar. Önskar dig att du hittar henne som förgyller ditt liv

Kreativitet är om jag tar stenarna som andra lägger i min väg och bygger ett hus av dem.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser