Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalsland Kvinna sökes  (läst 2145 gånger)

hans

• Dalsland
Dalsland Kvinna sökes
« skrivet: 09 nov-13 kl 14:06 »
Hej Jag är 49år och söker en kvinna att dela mitt liv med på hel eller deltid.Jag lever med alternativ el (något som jag valt snarare för behov än idealism)men fashineras fortfarande av att kunna leva av detta större delen av året och med hjälp av generatorladdning på vintern.Jag har inga bestämda åsikter vad det gäller djur jag har haft hund och arbetshästar.Att ha haft häst var något av det roligaste jag gjort men det är också väldigt ansvarsfullt och tog mycket tid,det finns mycket annat roligt där ute i världen kanske en mc semester över en helg eller en dag eller en vecka,den svenska sommaren är fantastisk och det finns mycket att hitta på och på vintern kan man ju alltid dra iväg på någon utlandresa....(fast man kunde kanske ha hästen hos en granne)ha ha ha .Jag bor inte på någon gård, har två inte så stora hus, uthus med målarverkstad och verkstad och mark för odling så det räcker för all sjävhushållning man kan tänka sig Bak på kragen på min collagetröja står det xxxl och det har jag aldrig förstått.Jag träffar gjärna kvinnliga kompisar också har på senare tid fått ett intresse för hur jag har omkringmig och skulle tycka det vore kul att få lite hjälp med annars kan vi bara ha kul ihop.   

hans

• Dalsland
SV: Kvinna sökes
« Svar #1 skrivet: 30 mar-14 kl 09:21 »
Aktivate ;D

hans

• Dalsland
« Svar #2 skrivet: 25 dec-14 kl 19:27 »
Aktivate ??? ???

Hidda

• Dalsland
« Svar #3 skrivet: 22 okt-16 kl 17:44 »
hej Hans,
Det var ju tre år sedan du sökte kvinnan! Har du hittat en eller?
If you´re good I will love you, but I´m nobody's fool...

Dela detta:

* Inloggade just nu

162 gäster, 1 användare
Ekibacken fjäderfä

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser